خانه اندروید

800 ساعت آموزش اختصاصی

بیش از 30 هزار دانشجو

آموزش های پروژه محور

مطالب پیشنهادی حتما مشاهده کنید :

فیلم آموزشی روشن کردن وب کم اندروید استودیو

فیلم آموزشی روشن کردن وب کم اندروید استودیو

فیلم آموزشی روشن کردن وب کم اندروید استودیو

آموزش روشن کردن وب کم توسط Android Studio

روشن کردن وب کم  ،  سلام دوستان در این پست از سایت خانه اندروید می خواهیم براتون فیلم آموزش روشن کردن وب کم توسط دستورات اندروید استودیو رو شرح بدیم. حالا با توجه به ایده و خلاقیت خودتون می توانید از این فیلم آموزشی استفاده کنید.روشن کردن وب در اندروید استودیو خیلی آسان هست و طبق فیلم آموزشی جلو برید تا بتونید وبکم خودتون رو استارت کنید.در این فیلم آموزشی شما یاد خواهی گرفت چطور وب کم اندروید استودیو رو اجرا کنید و هم چنین ویدیو و عکس بگیرد.

لطفا دقت کنید یک پروژه جدید در اندروید استودیو ایجاد کنید اگر هنوز یاد ندارید یک پروژه جدید در اندروید استودیو ایجاد کنید لطفا از لینک زیر استفاده کنید.

ایجاد پروژه جدید اندروید استودیو Android Studio

خوب بعد از اینکه فیلم آموزشی ایجاد کردن پروژه جدید در اندروید استودیو رو یاد گرفتید می پردازیم به ادامه مبحث استارت کردن وب کم توسط اندروید استودیو ، نام اکتیویتی رو هر نامی که دوست دارید می توانید قرار دهید اما من به صورت پیشفرض در نظر گرفتم پس شما هم می توانید به صورت پیشفرض نام اکتیویتی را در نظر بگیرد و سپس ایجاد کنید. و یک اکتیویتی Empty Activity انتخاب کنید که چیزی داخل اکیتویتی نباشه و قرار خودمون یک دکمه روی اکتیویتی قرار بدیم و با کلیک کاربر وب کم رو استارت می کنیم و حالا دستوراتی داره که می خواهیم توی فیلم آموزشی به صورت کامل توضیح بدیم.

در این فیلم آموزشی با دستور Intenet که قبلا خدمت شما توضیحی داده بودیم و فیلم اموزشی هم در این رابطه زدیم و توی سایتم قرار دادیم و می توانید از این لینک زیر دانلود کنید.از دستور Intent استفاده های زیادی میشه انجام داد و این دو نمونه از استفاده از دستور Intent توی اندروید استودیو هستش که خدمت شما کاربران محترم توضیح دادیم.

رفتن به اکتیویتی دیگر Intent اندروید استودیو

و هم چنین کار دیگه ای می خواهیم در این پست انجام بدیم استارت وب کم هستش که فیلم آموزشی زیر گویای این مطلب است برنامه نویسی اندروید هم در همین فیلم آموزش توضیح دادیم.

لطفا فیلم آموزشی رو هم ببنید برای توضیحات بیشتر :

دانلود فیلم آموزشی روشن کردن وب کم اندروید استودیو   حجم فایل ۱۰٫۳۴ مگابایت

پسورد فایل فشرده : homeandroid.ir

موفق باشید خانه اندروید

 

درباره نویسنده

جواد محمدی هستم بنیان‌گذار سایت خانه اندروید در خدمتون هستیم با آموزش و مفاهیم برنامه نویسی اندروید-نزدیک به 10 سال هست در حوزه برنامه نویسی فعالیت می کنم. مسلط به kotlin,java,flutter,php هستم . در خانه اندروید دانستی های خودم را در اختیار تمامی علاقمندان به برنامه نویسی قرار میدم.تشکر از اینکه خانه اندرورید رو دنبال می کنید.

قبل از ارسال دیدگاه

  • قبل از ارسال دیدگاه: لطفا دیدگاه خودتون رو فقط در مورد این مطلب بنویسید.سپاسگزارم.

    دیدگاه های طولانی نادیده گرفته می شوند لذا دیدگاه خودتان را در دو خط خلاصه کنید.

    دیدگاه های که شامل توهین یا متن توهین آمیز اصلا تایید نمی شود.

    به دیدگاه های بی نام و نشان که ایمیل فیک و نام فیک وارد می کنند پاسخ داده نمی شود

1 دیدگاه

  1. mhp گفت:

    سلام استاد شما عالی هستید